Curve Light

Terugblik Credit Expo 2019

Afgelopen donderdag, 7 november, stond Mail to Pay als premium partner op Credit Expo 2019. De beurs bood Mail to Pay de ideale gelegenheid om haar bestaande en potentiële klanten te ontmoeten en mee te nemen in de digitale transformatie van creditmanagement.

Een fantastische beurs

Credit Expo 2019 was voor Mail to Pay wederom groot succes. Het doel van de beurs was het delen van kennis en dat heeft Mail to Pay gedaan. De stand was constant druk bezocht en de bezoekers lieten zich graag informeren. Mail to Pay kijkt dan ook terug ook op een fantastische Credit Expo 2019.

10 lessen van Mail to Pay

De beurs stond voor Mail to Pay in het teken van het delen van kennis. Sinds de oprichting, acht jaar gelden, heeft Mail to Pay behoorlijk wat kennis opgedaan en statistieken verzameld. De tien belangrijkste lessen heeft Mail to Pay tijdens Credit Expo 2019 met de bezoekers gedeeld.

10 belangrijkste lessen van Mail to Pay

Blijf op de hoogte


Schrijf je nu in en ontvang de laatste updates uit de wereld van robotisering, creditmanagement en payments.

Sfeerimpressie

IMG_6253
IMG_6605
IMG_4283
IMG_4281
IMG_4266
IMG_3145
IMG_3314