Curve Light

CorporatiePlein 2022 wederom een succes

Donderdag, 22 september, nam Mail to Pay voor de vierde achtereenvolgende keer deel aan CorporatiePlein. Dé bedrijfsvoering- en Innovatiebeurs voor woningcorporaties. De beurs bood Mail to Pay de ideale gelegenheid om haar bestaande én potentiële klanten te ontmoeten en mee te nemen langs de innovatieve oplossingen van Mail to Pay. Oplossingen die de afrekening van de Service- en Stookkosten, het aanzeggen van de huurverhoging (of verlaging), het incasseren van de huur én het verrijken van de huurdersdata volledig digitaliseren en automatiseren.

Informatie delen

CorporatiePlein 2022 was voor Mail to Pay een groot succes. Tijdens de beurs heeft Mail to Pay niet alleen veel van haar klanten gesproken en kunnen inlichten over de laatste ontwikkelingen. Daarnaast bood de beurs een uitgelezen mogelijkheid om de opgedane kennis van de afgelopen jaren met de bezoekers te delen. Mail to Pay kijkt dan ook terug ook op een succesvol CorporatiePlein 2022.

Een korte sfeerimpressie vind je onderaan deze pagina.

5 Lessen

Tijdens CorporatiePlein deelde Mail to Pay haar 5 lessen over het versturen van meer dan 10.000.000 e-mails, 5.000.000 brieven en 500.000 sms-jes voor verschillende woningcorporaties. De lessen lieten een duidelijke verschuiving zien van analoog naar digitaal. Zo blijkt bijvoorbeeld dat ouderen (65+) minstens zo vaak, zo niet vaker met een mobiel de huur betalen dan jongeren. Ofwel, leeftijd speelt geen rol bij het digitaal benaderen van jouw huurders.

"De lessen werden goed opgepakt door de bezoekers en waren voor sommige een ware eye-opener. Leuk dat we deze lessen met de bezoekers konden delen.", zegt Jeroen Dexel.

Digitaliseren en automatiseren sterk in trek

Naast de 5 lessen konden ook de getoonde innovatieve oplossingen rekenen op veel interesse van de bezoekers. Met name het digitaliseren en automatiseren van de arbeidsintensieve processen als de afrekening voor service- en stookkosten en het aanzeggen van de huurverhoging waren sterk in trek. Maar ook vroegsignalering en daarmee het automatisch doorzetten van de juiste gegevens naar de daarvoor bedoelde instanties was zeer interessant.

"Het was leuk om te zien dat de innovatie oplossingen van Mail to Pay goed werden ontvangen.", aldus Jeroen Dexel.

Meer weten over innovatie oplossingen van Mail to Pay?

neem contact op met Jeroen

hij vertelt je er graag meer over

Sfeerimpressie

Img 9060
20220922 111507
20220922 111450
Img 9051