Curve Light

Luc Verstraete komt het Mail to Pay team versterken als Managing Director Belgium

Mail to Pay bedient al een aantal klanten in België en heeft ambities om in de Belgische markt een sterkere positie te verwerven. Hiertoe heeft Mail to Pay Luc Verstraete aangetrokken, die de rol gaat vervullen van “Managing Director Belgium”. Luc Verstraete heeft veel ervaring op het gebied van Credit Management en procesoptimalisatie. Deze ervaring heeft hij opgedaan bij o.a. Shell, Coca-Cola en Telenet.

Rody Heijstek (CEO, Mail to Pay): “Om de Belgische klanten goed te kunnen bedienen is een lokale aanpak nodig. In Luc vinden wij een persoon met veel kennis van de Belgische markt en hij heeft een sterk netwerk. Hij kan goed de vertaalslag maken van onze succesformule naar de Belgische kansen in de markt. Wij kijken enorm uit naar de toekomstige samenwerking met Luc.”

Zelf kijkt Luc Verstraete (Managing Director Belgium, Mail to Pay) erg uit naar zijn nieuwe uitdaging: “Mail to Pay is een absolute winnaar in het domein van ‘financial health’. Het brede aanbod aan producten en process-ondersteunende flows zal ook Belgische bedrijven helpen om hun digitale ambities te realiseren, een verbeterde inningsflows op te zetten en in te zetten op innovatieve processen (denk maar aan Machine learning & regelingenbots) binnen het domein van credit management. Ik heb dan ook veel vertrouwen in de start van dit avontuur met Mail to Pay.”

In eerste instantie gaat Mail to Pay zich in België richten op: het openen van een kantoor; in gesprek raken met potentiële klanten en partners; het werven van lokale expertise die het Mail to Pay team kan versterken.

Over Mail to Pay

Mail to Pay is de grondlegger van Debtor Process Automation (DPA). Door jarenlange ervaring in Credit Management te combineren met de laatste innovaties is het Mail to Pay gelukt een platform te ontwikkelen dat direct kan bijdragen aan de financiële gezondheid van een organisatie en haar debiteuren.

Mail to Pay is ISO27001 gecertificeerd en verwerkt op dit moment voor haar opdrachtgevers meer dan 10.000.000 betaalverzoeken per jaar. Deze betaalverzoeken worden door slimme algoritmen verstuurd via e-mail, SMS, chat, print en interactive voice. Mail to Pay faciliteert op dit moment meer dan EUR 750.000.000 per jaar aan betalingen voor haar opdrachtgevers. Mail to Pay werkt op dit moment vooral voor bedrijven zoals energieleveranciers, drinkwaterleveranciers, webwinkels, (zorg-) verzekeraars, (semi-) overheidsinstanties en incassobureaus.