Afgelopen donderdag, 7 november, stond Mail to Pay als hoofdsponsor op Credit Expo 2019. De beurs bood Mail to Pay de ideale gelegenheid om haar bestaande en potentiële klanten te ontmoeten en mee te nemen in de digitale transformatie van creditmanagement.
Sfeerimpressie Credit Expo 2019
Een fantastische beurs
Credit Expo was voor Mail to Pay wederom groot succes. Het doel van de beurs was het delen van kennis en dat heeft Mail to Pay gedaan. De stand was constant druk bezocht en de bezoekers lieten zich graag informeren. Tijdens de kennissessie van Dennis Faas en Rody Heijstek werd er dieper ingegaan op de 10 belangrijkste lessen. Met een volle zaal kunnen we hier weer spreken van een groot succes. Dit alles bij elkaar opgeteld kijkt Mail to Pay terug op een fantastische Credit Expo 2019.
Een korte sfeerimpressie vind je onderaan deze pagina.
Kennissessie Dennis Faas en Rody Heijstek
De kennissessie van Dennis Faas en Rody Heijstek trok veel bezoekers. Tijdens de kennissessie deelden Dennis en Rody de 10 belangrijkste creditmanagement lessen.
Dennis: "De sessie stond in het teken van het delen van informatie. Het doel was dan ook om de bezoekers meer handvatten te geven om de juiste creditmanagement beslissingen te nemen".
Elke les werd onderbouwd met data uit de database van Mail to Pay.
Rody: "Een les werd pas toegevoegd aan de presentatie als we voldoende bewijs hadden. Er was geen ruimte voor aannames."
De bezoekers reageerden erg enthousiast op de lessen, vooral het eye-tracking onderzoek was een 'eye opener'.
10 belangrijkste creditmanagement lessen
Sfeerimpressie






