Curve Light

SHV Loket: adequaat en snel omgaan met schuldhulpverzoeken

Ruim 90.000 mensen gemiddeld melden zich jaarlijks aan voor schuldhulpverlening, zo berichtte enige tijd geleden de NVVK, de branchevereniging voor schuldhulpverleners. Dat aantal verbaast ons niets bij Mail to Pay. Regelmatig vertellen klanten ons dat zij veel te maken hebben met saldo-opgaveverzoeken en aflossingsvoorstellen. Om er in één adem bij te melden, hoe lastig zij het vinden die constante stroom in goede banen te leiden. En tja, hoeveel signalen moet je als ontwikkelaar van incassosoftware krijgen voordat je er iets mee doet? Juist. Daarom: het SHV Loket.

Alle bedrijven die producten of diensten aan consumenten leveren, hebben ze: klanten met problematische schulden. Hun schuldenproblematiek is zo groot, dat deze debiteuren die niet meer zelf kunnen oplossen. En hoe meer klanten je hebt, hoe meer je dus te maken krijgt met schuldhulpverleners die aan jou – als schuldeiser – vragen hoe groot jouw vordering op hun cliënt is.

Het ene na het andere verzoek

Die verzoeken om saldo-opgaves komen op allerlei manieren binnen: per brief (al dan niet aangetekend), e-mail, fax, telefoon, enzovoorts. Heb je aan dat verzoek voldaan, dan gaat de schuldhulpverlener aan de slag. Alle inkomsten, uitgaven en schulden van zijn cliënt worden op een rijtje gezet. En dan volgt enkele weken later het volgende bericht: het aflossingsvoorstel in ruil voor kwijtschelding van een deel van de schuld. Heb je miljoenen klanten – zoals de energiemaatschappijen, waterleidingbedrijven en zorgverzekeraars onder ons – dan kun je een behoorlijke afdeling aardig zoet houden met al deze verzoeken. Deze werkdruk is fors te verlagen met het SHV Loket.

Hoe werkt het SHV Loket

Het SHV Loket is een webportaal waar alle schuldhulpverzoeken op één centrale plek binnenkomen. Van daaruit worden de verzoeken uniform en automatisch behandeld. In plaats van te bellen, e-mailen of een brief te schrijven, gaat de schuldhulpverlener naar het loket, vult de gegevens van zijn cliënt in en vraagt het te vorderen saldo op aan de schuldeisers die bij het SHV Loket zijn aangesloten. Via het loket kun je als bedrijf al die berichten van schuldhulpverleners geautomatiseerd beantwoorden en het proces volgen. Het SHV Loket houdt rekening met wet- en regelgeving rondom schuldhulpverlening, zodat je altijd up-to-date bent met de laatste ontwikkelingen op dit gebied.

Snel en gestructureerd proces

Via het SHV Loket verloopt het gehele proces gestructureerd en snel. De operationele voordelen zijn groot, zoals waterleidingbedrijf PWN, Bol.com, BVCM en Call2Collect al ontdekten. En uiteindelijk is ook de schuldenaar enorm geholpen met deze aanpak. Hoe sneller immers zijn schuldhulpverleningstraject op gang komt, hoe sneller hij wordt geholpen en hoe kleiner de kans dat hij verder wegzakt in zijn schuldenproblematiek.

Neem jij schuldhulpverlening serieus en wil je daar op een adequate manier mee omgaan?

Neem contact met ons op voor een live demo via info@mailtopay.nl of bel naar 085 273 74 94.

Alle bedrijven die producten of diensten aan consumenten leveren, hebben ze: klanten met problematische schulden. Hun schuldenproblematiek is zo groot, dat deze debiteuren die niet meer zelf kunnen oplossen. En hoe meer klanten je hebt, hoe meer je dus te maken krijgt met schuldhulpverleners die aan jou – als schuldeiser – vragen hoe groot jouw vordering op hun cliënt is.

Alle bedrijven die producten of diensten aan consumenten leveren, hebben ze: klanten met problematische schulden. Hun schuldenproblematiek is zo groot, dat deze debiteuren die niet meer zelf kunnen oplossen. En hoe meer klanten je hebt, hoe meer je dus te maken krijgt met schuldhulpverleners die aan jou – als schuldeiser – vragen hoe groot jouw vordering op hun cliënt is.

Alle bedrijven die producten of diensten aan consumenten leveren, hebben ze: klanten met problematische schulden. Hun schuldenproblematiek is zo groot, dat deze debiteuren die niet meer zelf kunnen oplossen. En hoe meer klanten je hebt, hoe meer je dus te maken krijgt met schuldhulpverleners die aan jou – als schuldeiser – vragen hoe groot jouw vordering op hun cliënt is.

Alle bedrijven die producten of diensten aan consumenten leveren, hebben ze: klanten met problematische schulden. Hun schuldenproblematiek is zo groot, dat deze debiteuren die niet meer zelf kunnen oplossen. En hoe meer klanten je hebt, hoe meer je dus te maken krijgt met schuldhulpverleners die aan jou – als schuldeiser – vragen hoe groot jouw vordering op hun cliënt is.

Het ene na het andere verzoek

Die verzoeken om saldo-opgaves komen op allerlei manieren binnen: per brief (al dan niet aangetekend), e-mail, fax, telefoon, enzovoorts. Heb je aan dat verzoek voldaan, dan gaat de schuldhulpverlener aan de slag. Alle inkomsten, uitgaven en schulden van zijn cliënt worden op een rijtje gezet. En dan volgt enkele weken later het volgende bericht: het aflossingsvoorstel in ruil voor kwijtschelding van een deel van de schuld. Heb je miljoenen klanten – zoals de energiemaatschappijen, waterleidingbedrijven en zorgverzekeraars onder ons – dan kun je een behoorlijke afdeling aardig zoet houden met al deze verzoeken. Deze werkdruk is fors te verlagen met het SHV Loket.

Het ene na het andere verzoek

Die verzoeken om saldo-opgaves komen op allerlei manieren binnen: per brief (al dan niet aangetekend), e-mail, fax, telefoon, enzovoorts. Heb je aan dat verzoek voldaan, dan gaat de schuldhulpverlener aan de slag. Alle inkomsten, uitgaven en schulden van zijn cliënt worden op een rijtje gezet. En dan volgt enkele weken later het volgende bericht: het aflossingsvoorstel in ruil voor kwijtschelding van een deel van de schuld. Heb je miljoenen klanten – zoals de energiemaatschappijen, waterleidingbedrijven en zorgverzekeraars onder ons – dan kun je een behoorlijke afdeling aardig zoet houden met al deze verzoeken. Deze werkdruk is fors te verlagen met het SHV Loket.

Het ene na het andere verzoek

Die verzoeken om saldo-opgaves komen op allerlei manieren binnen: per brief (al dan niet aangetekend), e-mail, fax, telefoon, enzovoorts. Heb je aan dat verzoek voldaan, dan gaat de schuldhulpverlener aan de slag. Alle inkomsten, uitgaven en schulden van zijn cliënt worden op een rijtje gezet. En dan volgt enkele weken later het volgende bericht: het aflossingsvoorstel in ruil voor kwijtschelding van een deel van de schuld. Heb je miljoenen klanten – zoals de energiemaatschappijen, waterleidingbedrijven en zorgverzekeraars onder ons – dan kun je een behoorlijke afdeling aardig zoet houden met al deze verzoeken. Deze werkdruk is fors te verlagen met het SHV Loket.

Het ene na het andere verzoek

Die verzoeken om saldo-opgaves komen op allerlei manieren binnen: per brief (al dan niet aangetekend), e-mail, fax, telefoon, enzovoorts. Heb je aan dat verzoek voldaan, dan gaat de schuldhulpverlener aan de slag. Alle inkomsten, uitgaven en schulden van zijn cliënt worden op een rijtje gezet. En dan volgt enkele weken later het volgende bericht: het aflossingsvoorstel in ruil voor kwijtschelding van een deel van de schuld. Heb je miljoenen klanten – zoals de energiemaatschappijen, waterleidingbedrijven en zorgverzekeraars onder ons – dan kun je een behoorlijke afdeling aardig zoet houden met al deze verzoeken. Deze werkdruk is fors te verlagen met het SHV Loket.

Hoe werkt het SHV Loket

Het SHV Loket is een webportaal waar alle schuldhulpverzoeken op één centrale plek binnenkomen. Van daaruit worden de verzoeken uniform en automatisch behandeld. In plaats van te bellen, e-mailen of een brief te schrijven, gaat de schuldhulpverlener naar het loket, vult de gegevens van zijn cliënt in en vraagt het te vorderen saldo op aan de schuldeisers die bij het SHV Loket zijn aangesloten. Via het loket kun je als bedrijf al die berichten van schuldhulpverleners geautomatiseerd beantwoorden en het proces volgen. Het SHV Loket houdt rekening met wet- en regelgeving rondom schuldhulpverlening, zodat je altijd up-to-date bent met de laatste ontwikkelingen op dit gebied.

Hoe werkt het SHV Loket

Het SHV Loket is een webportaal waar alle schuldhulpverzoeken op één centrale plek binnenkomen. Van daaruit worden de verzoeken uniform en automatisch behandeld. In plaats van te bellen, e-mailen of een brief te schrijven, gaat de schuldhulpverlener naar het loket, vult de gegevens van zijn cliënt in en vraagt het te vorderen saldo op aan de schuldeisers die bij het SHV Loket zijn aangesloten. Via het loket kun je als bedrijf al die berichten van schuldhulpverleners geautomatiseerd beantwoorden en het proces volgen. Het SHV Loket houdt rekening met wet- en regelgeving rondom schuldhulpverlening, zodat je altijd up-to-date bent met de laatste ontwikkelingen op dit gebied.

Hoe werkt het SHV Loket

Het SHV Loket is een webportaal waar alle schuldhulpverzoeken op één centrale plek binnenkomen. Van daaruit worden de verzoeken uniform en automatisch behandeld. In plaats van te bellen, e-mailen of een brief te schrijven, gaat de schuldhulpverlener naar het loket, vult de gegevens van zijn cliënt in en vraagt het te vorderen saldo op aan de schuldeisers die bij het SHV Loket zijn aangesloten. Via het loket kun je als bedrijf al die berichten van schuldhulpverleners geautomatiseerd beantwoorden en het proces volgen. Het SHV Loket houdt rekening met wet- en regelgeving rondom schuldhulpverlening, zodat je altijd up-to-date bent met de laatste ontwikkelingen op dit gebied.

Hoe werkt het SHV Loket

Het SHV Loket is een webportaal waar alle schuldhulpverzoeken op één centrale plek binnenkomen. Van daaruit worden de verzoeken uniform en automatisch behandeld. In plaats van te bellen, e-mailen of een brief te schrijven, gaat de schuldhulpverlener naar het loket, vult de gegevens van zijn cliënt in en vraagt het te vorderen saldo op aan de schuldeisers die bij het SHV Loket zijn aangesloten. Via het loket kun je als bedrijf al die berichten van schuldhulpverleners geautomatiseerd beantwoorden en het proces volgen. Het SHV Loket houdt rekening met wet- en regelgeving rondom schuldhulpverlening, zodat je altijd up-to-date bent met de laatste ontwikkelingen op dit gebied.

Snel en gestructureerd proces

Via het SHV Loket verloopt het gehele proces gestructureerd en snel. De operationele voordelen zijn groot, zoals waterleidingbedrijf PWN, Bol.com, BVCM en Call2Collect al ontdekten. En uiteindelijk is ook de schuldenaar enorm geholpen met deze aanpak. Hoe sneller immers zijn schuldhulpverleningstraject op gang komt, hoe sneller hij wordt geholpen en hoe kleiner de kans dat hij verder wegzakt in zijn schuldenproblematiek.

Snel en gestructureerd proces

Via het SHV Loket verloopt het gehele proces gestructureerd en snel. De operationele voordelen zijn groot, zoals waterleidingbedrijf PWN, Bol.com, BVCM en Call2Collect al ontdekten. En uiteindelijk is ook de schuldenaar enorm geholpen met deze aanpak. Hoe sneller immers zijn schuldhulpverleningstraject op gang komt, hoe sneller hij wordt geholpen en hoe kleiner de kans dat hij verder wegzakt in zijn schuldenproblematiek.

Snel en gestructureerd proces

Via het SHV Loket verloopt het gehele proces gestructureerd en snel. De operationele voordelen zijn groot, zoals waterleidingbedrijf PWN, Bol.com, BVCM en Call2Collect al ontdekten. En uiteindelijk is ook de schuldenaar enorm geholpen met deze aanpak. Hoe sneller immers zijn schuldhulpverleningstraject op gang komt, hoe sneller hij wordt geholpen en hoe kleiner de kans dat hij verder wegzakt in zijn schuldenproblematiek.

Snel en gestructureerd proces

Via het SHV Loket verloopt het gehele proces gestructureerd en snel. De operationele voordelen zijn groot, zoals waterleidingbedrijf PWN, Bol.com, BVCM en Call2Collect al ontdekten. En uiteindelijk is ook de schuldenaar enorm geholpen met deze aanpak. Hoe sneller immers zijn schuldhulpverleningstraject op gang komt, hoe sneller hij wordt geholpen en hoe kleiner de kans dat hij verder wegzakt in zijn schuldenproblematiek.

Over de auteur

Rody Heijstek CEO - Mail to Pay

Rody werkt al meer dan tien jaar in de wereld van creditmanagement en levert software die incassoprocessen automatiseren en optimaliseren.

Over de auteur

Rody Heijstek CEO - Mail to Pay

Rody werkt al meer dan tien jaar in de wereld van creditmanagement en levert software die incassoprocessen automatiseren en optimaliseren.

Over de auteur

Rody Heijstek CEO - Mail to Pay

Rody werkt al meer dan tien jaar in de wereld van creditmanagement en levert software die incassoprocessen automatiseren en optimaliseren.

Over de auteur

Rody Heijstek CEO - Mail to Pay

Rody werkt al meer dan tien jaar in de wereld van creditmanagement en levert software die incassoprocessen automatiseren en optimaliseren.

Neem jij schuldhulpverlening serieus en wil je daar op een adequate manier mee omgaan?

Neem contact met ons op voor een live demo via info@mailtopay.nl of bel naar 085 273 74 94.

Neem jij schuldhulpverlening serieus en wil je daar op een adequate manier mee omgaan?

Neem contact met ons op voor een live demo via info@mailtopay.nl of bel naar 085 273 74 94.

Neem jij schuldhulpverlening serieus en wil je daar op een adequate manier mee omgaan?

Neem contact met ons op voor een live demo via info@mailtopay.nl of bel naar 085 273 74 94.

Neem jij schuldhulpverlening serieus en wil je daar op een adequate manier mee omgaan?

Neem contact met ons op voor een live demo via info@mailtopay.nl of bel naar 085 273 74 94.

Over de auteur

Rody Heijstek CEO - Mail to Pay

Rody werkt al meer dan tien jaar in de wereld van creditmanagement en levert software die incassoprocessen automatiseren en optimaliseren.