De beste e-mail die je kunt sturen om betaald te krijgen. Snel, makkelijk en veilig.

Verstuur eenvoudig een e-mail met betaalverzoek, geheel in de huisstijl van jouw organisatie, naar al je klanten.
Mail to Pay verstuurt maandelijks miljoenen e-mails met betaalverzoeken uit naam van toonaangevende organisaties. Maak nu de overstap en laat ook jouw klanten het gemak van digitaal betalen ervaren.
Whitelabel
Mail to Pay is onzichtbaar voor de klant. Al je berichten worden volledig opgemaakt in de huisstijl van jouw organisatie.
Sneller betaald
De responsive e-mail en de hoge aflevergarantie dragen eraan bij dat jouw klant de rekening sneller betaalt.
Betaalgemak
Voeg een betaalknop toe aan je e-mail en laat je klant zijn openstaande rekening direct betalen vanuit zijn inbox.
“Mensen reageren meestal sneller via e-mail. Daardoor is de kans dat aanvragen blijven liggen een stuk kleiner.”
Perfect op elk scherm
Bij Mail to Pay zorgen we ervoor dat jouw e-mails altijd perfect op het scherm van je klanten verschijnen. Of dat nu het scherm van hun mobiel, tablet, laptop of pc is. Voordat we een e-mailtemplate beschikbaar maken in ons systeem, testen we het eerst uitvoerig op techniek, design en gebruik. Zo testen wij elk template op tientallen apparaten en e-mailclients.
Knoppen toevoegen
Met een betaalknop in je e-mail maak je het je klanten makkelijk om hun openstaande rekening direct te betalen. Maar er is meer mogelijk. Je kunt knoppen toevoegen om een klant in termijnen te laten betalen, maar ook om hem naar een selfservicekanaal – zoals de mijnomgeving – te sturen. Of naar een pagina waar bezwaren kunnen worden afgehandeld.
Onzichtbaar
Alle links in de e-mails die je via Mail to Pay verstuurt verwijzen naar jouw eigen website of domein. Geen third-party-URL’s in het betaalproces dus. Jouw klant weet precies van wie hij de e-mail krijgt en aan wie hij betaalt. Dat zorgt voor vertrouwen.
Veilig
De e-mails die je met Mail to Pay verstuurt, bevatten een veiligheidscheck. Dat gaat met behulp van linkvalidatie, een link naar een pagina waarop de ontvanger van de e-mail de afzender kan valideren. Door deze linkvalidatie is de e-mail moeilijk na te maken voor bijvoorbeeld phishing.
Mail to Pay verzendt maandelijks miljoenen e-mails met betaalverzoeken voor de meest toonaangevende organisaties in Nederland.
Zelf de mogelijkheden ervaren?
Vraag vandaag een demo aan.