SHV Loket
SHV Loket is een webapplicatie voor schuldeisers die het proces van schuldhulpverlening normaliseert en automatiseert. Schuldhulpverlenende instanties kunnen bij uw SHV Loket informatie opvragen omtrent saldo's en voorstellen doen. U kunt op uw beurt antwoorden met de webapplicatie en de doorlooptijden bewaken.
Voor wie is SHV Loket?
Bedrijven met grote hoeveelheden (consumenten) debiteuren en een maatschappelijke positie ten opzichte van schuldhulp, vinden in SHV Loket de ideale oplossing. Optimaliseer het proces omtrent schuldhulp en WSNP voor uw onderneming door een SHV Loket aan te bieden aan Schuldhulpverlenende instanties.
Highlights
1
1
Eenvoudige integratie
Starten met SHV Loket is binnen enkele uren geregeld. Uw ICT afdeling heeft bijna geen werk aan de aansluiting van uw SHV Loket.
2
2
Uitgebreide rapportage
Rapporteer op debiteuren die te maken hebben met schuldhulp in de SHV Loket portal.
3
3
Best practice
Met SHV Loket haalt u de best practice in huis omtrent Schuldhulpverlening.
4
4
Monitoring
Direct monitoren op de zaken omtrent Schuldhulpverlening en WSNP. U houdt controle op de doorlooptijden.
5
5
Direct inzicht
Schuldhulpverlenende instanties melden in uw loket dat er sprake is van Schuldhulpverlening. U heeft direct inzicht in de debiteuren die Schuldhulpverling ontvangen.
6
6
Wet & regelgeving
Met SHV Loket software kunt u voldoen aan de laatste wet en regelgeving omtrent schuldhulpverlening en wsnp. Wijzigingen in wet en regelgeving voert u makkelijk op een centrale plek door.
7
7
Koppeling met uw systeem
Welk systeem u ook heeft, SHV Loket is makkelijk in gebruik te nemen door uw medewerkers. Koppel met uw basis systeem via onze API (beta).
Zelf de mogelijkheden ervaren?
Vraag vandaag een demo aan.