Curve Light

Bizcuit

Snelheid, efficiëntie en innovatie, dat is wat Bizcuit en Mail to Pay samenbrengen. De grenzeloze mogelijkheden van Bizcuit gekoppeld aan de slimme technieken van Mail to Pay zorgen ervoor dat organisaties in de toekomst 100% van alle binnenkomende betalingen kunnen matchen.

client-logo

De samenwerking

Door de PSD2 technologie van Bizcuit te koppelen aan de algoritmes van Mail to Pay is het voor organisaties een ‘fluitje van een cent’ geworden om betalingen te matchen en facturen af te letteren. Betalingen, van een onbekend rekeningnummer, met een verkeerd betalingskenmerk, een andere rekeninghouder of verkeerd bedrag worden geanalyseerd, verwerkt en gematched met de openstaande posten. Met deze innovatieve samenwerking kunnen organisaties veel tijd besparen.

Bizcuit img

Over Bizcuit

Bizcuit is een ambitieuze FinTech die innoverende oplossing biedt aan ondernemers. Bizcuit kenmerkt zich door passie, persoonlijke connectie en een gezonde dosis rebelsheid. Bizcuit is stoer, informeel, no nonsense en flexibel. Alle medewerkers zijn betrokken, uniek, eigenzinnig en scherp. Het doel van Bizcuit? Hét Europese (fintech) platform zijn voor ondernemers.

Bizcuit & Mail to Pay

1

1

Real-time paysync

In de praktijk kan het twee tot drie dagen duren voordat een betaling daadwerkelijk wordt afgeletterd tegen een factuur. Met de nieuwste technologie beschikken organisaties over real-time paysync.

2

2

PSD2

Een realtime inzage in een bankrekening met PSD2-technologie zorgt ervoor dat er direct geacteerd kan worden op betalingen en storneringen.

3

3

Toepassen van technologie

Optische tekenherkenning (OCR) en intelligente karakterherkenning (ICR) worden ingezet om specifieke velden (bijvoorbeeld de naam van de klant, het bedrag en het betaalkenmerk) te herkennen, om zo een effectieve rol te spelen bij de matching.

4

4

100% matching

Algoritmes bieden organisaties de mogelijkheid om de software de juiste beslissing te laten nemen en hier ook continu van te blijven leren. Zo kan de software boekingen uit het verleden vertalen naar de huidige situatie, maar is het ook mogelijk om de algoritmesverder te trainen. Dit trainen kan ervoor zorgen dat uitval aanzienlijk wordt beperkt en kan zelfs leiden tot een matching van honderd procent.