Curve Light

Certin

De combinatie van Mail to Pay en Certin zorgt voor een effectieve, geautomatiseerde en persoonlijke aanpak van het klantcontact. Dit levert geld én klantwaarde op.

client-logo

Beiden actief in creditmanagement, maar waar de één met hart en ziel voor persoonlijk klantcontact staat, laat de ander duidelijk zien dat de communicatie met debiteuren ook héél goed digitaal kan. Met zo’n tegenstrijdige benadering is een samenwerking misschien wel het laatste wat verwacht zou worden. Het tegendeel is echter het geval. Certin en Mail to Pay erkennen juist elkaars kracht en werken al jaren intensief samen!

De samenwerking

De manieren waarop Certin en Mail to Pay het debiteurenproces benaderen, liggen mijlenver uit elkaar. Waar Certin pleit voor persoonlijk contact met de klant om bij een betaalachterstand samen tot een goede oplossing te komen, zet Mail to Pay hiervoor juist digitale middelen in. Mail to Pay introduceert Certin graag bij haar opdrachtgevers. In een incassoproces kan het overgrote deel van de debiteuren goed geholpen worden met digitale oplossingen, maar er is altijd een deel dat liever iemand aan de lijn heeft en dat persoonlijke contact ook nodig heeft. Certin is goed in dat persoonlijke contact, weten echt boven water te krijgen wat er speelt en daar een goede oplossing voor te bieden. Uiteindelijk is de opdrachtgever de grote winnaar onze samenwerking. Die koopt in één keer het beste van twee werelden

We hebben allebei onze eigen expertise. En net dat stukje wat de een niet heeft, dat biedt de ander aan

Over Certin

Persoonlijk contact met de debiteur en focus op klantbehoud staan voorop bij Certin. Door snel en effectief contact te zoeken met de op maat gemaakte pre-incasso diensten voorkomen zij in veel gevallen een incassotraject. Certin is dan ook gespecialiseerd in persoonlijk klantcontact, wat via verschillende kanalen, zoals e-mail, WhatsApp of chat, maar vooral via de telefoon verloopt.