Support Consultant (32-40 uur)
Alblasserdam
Krijg jij energie van klantcontacten? Wil jij werken in een dynamisch team? Hou je van techniek en ga je graag op onderzoek uit? Lees dan nu de vacature!
Wij zijn Mail to Pay
Met de software van Mail to Pay creëren wij voor onze klanten een directe en klantvriendelijke manier van incasseren. Met ingebouwde technieken als betalingsregelingen, machine learning & robocalls zorgen wij er met onze software voor dat rekeningen snel, gemakkelijk en veilig betaald worden. Hierbij geven wij onze klanten de mogelijkheid om sociaal te incasseren en voorkomen wij de kosten van incassobureaus.
Met vestigingen in Nederland, België & Duitsland zijn wij flink aan het groeien. Om deze groei, en verdere groei te realiseren zijn wij op zoek naar versterking op onze Support-afdeling. De functie van Support Consultant vraagt om een communicatieve sterke kandidaat die graag de techniek induikt en op onderzoek uitgaat.
Jouw werkzaamheden
Als Support Consultant ben je het eerste aanspreekpunt van onze klanten. Telefonisch en per mail behandel jij de vragen van de klanten. Sommige vragen kan jij zelf beantwoorden, kom je er even niet uit, dan zullen jouw collega's van Support, Consultancy of Development jou bijstaan. Ook maak jij dagelijks onderdeel uit van onze kwaliteitscontrole van de verstuurde berichten.
Daarnaast bieden wij je de mogelijkheid om je te ontwikkelen tot Consultant. Door de Consultants word je betrokken bij projecten van nieuwe en bestaande klanten om jou klaar te stomen voor de functie van Consultant.
Krijg jij energie van klantcontact? Wil jij werken in een dynamisch team? Hou je van techniek en ga je graag op onderzoek uit?
Schroom dan niet en SOLLICITEER!
What's in it for you
💶 €2.400 - €3.200 bruto per maand (Afhankelijk van je kennis & ervaring)
⏳ Jaarcontract
🗺️ 25 vakantiedagen (op basis van 40 uur per week)
💻 MacBook & andere relevante tools
🍹 Een leuke werksfeer met memorabele feestjes - successen vieren wij graag 🥳
De persoon die wij zoeken
Aantoonbare werkervaring op een IT Support afdeling (bij voorkeur met SAAS software)
Uitstekende beheersing van Nederlandse & Engelse taal in woord en geschrift
Klantvriendelijk, communicatief en gestructureerd.
Solliciteren kan per mail: vacatures@mailtopay.nl of neem contact met ons op via T: 085 273 74 94 en vragen naar Mark de Ruiter (Manager Operations/ HR).
Onze wervingsprocedure
☎️ een telefonische intake,
☕️ persoonlijke gesprekken met Manager Operations en een mogelijke collega.
Hebben we een match, dan kan jij een aanbieding van ons verwachten!
Kernwaarden van de Mail to Pay collega’s zijn:
Overtref de verwachtingen bij ieder klantcontact
Wees de eigenaar van een fuck-up, werk daarna hard aan het herstel
Luister naar klanten en hou je aan je woord
Roddel niet over collega’s, klanten of concurrenten
Werk de administratie bij, zodat je collega’s weten wat er speelt
Vertel altijd de waarheid, ook al is het slecht nieuws
Laat oude gewoonten los, sta open voor verandering
Zorg dat je werk leuk is om te doen en zorg dat het leuk is om met jou te werken
Vraag jezelf altijd af wat je beter had kunnen doen